AGRHN

130205

Kategori: Allmänt

Idag ställde jag mig och gjorde köttfärsås till ett helt fotbollslag efter att ha varit på gymet. Jag var hungrig, trött och svettig. Det är sjukt. För det inte inte bara så stt jag har dåligt tålamod. Jag blir den värsta-tjejen-i-världen när jag är hungrig. Det är som att trycka på en knapp och vips så åker mina huggtänder lite lätt fram och mina horn i pannan växer. Men idag gick det bra. Jag trallade omkring och hackade lök, nynnade på 'Suit & Tie' och kokade spaghetti, trots att jag hatar att vara hungrig. Vid liknande tillfällen har jag blivit en bitch, delux. 

Marcus har en taktik som kan tillämpas vid dessa tillfällen, "var alltid redo att ta fram en snickers ur bakfickan". Tänk om han kunde bära runt på en semla, eller en prinsesstårta... Problemet sur-äcklig-maande hade nog inte existerat då. Och inte heller min närvaro på beachen 2014.

Ja ni hör. Jag älskar mat. Sjukligt är det, men det är ju okej. Eller? Det enda jag vill ha är ju mat, snabbt. Och ibland en semla.

KOMMENTARER:

  • E. säger:
    2014-02-06 | 00:22:28

    Han är som Claes Månsson, that Maaaaaaarcus.

Kommentera inlägget här: