AGRHN

140113

Kategori: Allmänt

Det är något allvarligt fel på mig. Jag sover, hela tiden. Jag är ständigt trött och min kropp bara säckar ihop och somnar vart som helst. Det händer i och för sig bara på dagen och aldrig på natten då normala människor sover. Jag är trötthet personifierad, vilket känns som en fruktansvärt härlig egenskap. Jag åkte inte till skolan idag, det var halt ute, jag var seg och skulle antagligen sett massa kängurur springades över vägen. Det har nämligen hänt en gång när jag rullade omkring på gatorna alldeles för trött.
 
Drömmer gör jag också. Skittråkiga och jobbiga drömmar. Hade det varit något kul hade jag inte brytt mig så värst mycket, men dessa drömmar suger. Så min nya hobby är tydligen att sova precis överallt samtidigt som jag drömmer mardrömmar, en underbar kombination.
Kommentera inlägget här: