AGRHN

Jag lever i ett ohälsosamt förhållande

Kategori: Allmänt

Det har antagligen inte undgått någon, det här med våren, värmen och fågelkvittret? Det har i alla fall inte undgått mig som trots pollenallergi och en föredetta fobi för solexponering älskar våren. Fan vad bra du är, våren, känner jag och vill bara skutta mig igenom en hel dag. 

Men sen kommer dippen på kvällen. Ögonen rinner, näsan är täppt och mina googlingar för överdosering av antihistamin ligger på topp tio-listan av flest sökta saker på Google. Jag äter tabletter, jag tar ögondroppar, nässpray och ibland starkare tabletter. Varför i älskar jag våren? Hur dum i huvudet är jag?

Ohälsosamt förhållande. Du, våren, ser sjukt bra ut på utsidan, men du får mig att må dåligt på insidan. Käftsmäll på dig. 
Kommentera inlägget här: